ART BOZORDA KOLLEKSIYALASH: IJTIMOIY VA IQTISODIY ASPEKTLAR
Abstract
Mazkur maqolada san’at asarlari kolleksiyalashning iqtisodiy va ijtimoiy jihatlari tahlil qilinadi, uning bozor iqtisodiyotidagi o‘rni, iste’molchilar talabiga ko‘ra o‘zgaruvchan tabiati va art kolleksiyalarining investitsion ahamiyati ko‘rib chiqildi.
Keywords
kolleksiyalash, tematik kolleksiya, investision kolleksiya, muallifning mavqei, bozor dinamikasi.How to Cite
References
Foydalangan adabiyotlar ro`yxati:
Бурдье, П. Художественный рынок: Вопросы теории, истории, методологии / П. Бурдье. – СПб. : Аксиома, 2004. – 336 с.
Umarov, A. Galereya biznesi/ Darslik, Kamalakpress, Toshkent, 2023
Don Thompson, The Orange Balloon Dog. Publisher: Douglas and McIntyre, 2017-239 p
Вельтус, О. Символические значения цены : конструирование ценности современного искусства в галереях Амстердама и Нью-Йорка / О. Вельтус // Экономическая социология. − Т. 9. − № 3. – М. : Изд-во ВШЭ, 2018. – С. 33–59.
U.Zunnunova, S. Zakirova. Classification Of Creative Industries In Uzbekistan. Natural Volatiles & Essential Oils, 8, 4, 15296-15302.
U.Zunnunova, T.Fayziev. Art marketing. O‘quv qo‘llanma. “Kamalak” nashriyoti, Toshkent, 2019- 290 b.
Рубинштейн, А. Я. Экономика культуры : учебник для студентов вузов / А. Я. Рубинштейн. – М. : РБК, 2009. – 605 с.
License
Copyright (c) 2025 Abduxamid Sattorovich Umarov , Umida G‘ulomovna Zunnunova

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.